Пн-Нд 9:00-19:00 0 800 30 7778 097 0 555 888
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України « Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: - парфюмерно-косметичні вироби; - предмети санітарної гігієни; - гребінці, гребені та щітки масажні; - товари в аерозольній упаковці; - інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. П.). При отриманні замовлення уважно огляньте товар. Претензія до товару може бути розглянута в випадках виявлення: - невідповідності параметрам замовлення; - виробничого браку (не працює розпилювач, пошкоджена ємність і т.д.) Не порушуючи упаковку, зв'яжіться з нами для отримання подальших інструкцій. Претензії приймаються тільки в & nbsp; момент отримання товару. У разі задоволення претензії, ми обміняємо товар на товар аналогічної якості. За умови, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу: - обміняємо товар на будь-який інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості; - повернемо гроші в розмірі вартості повернутого товару. Товар може бути повернений за умови, якщо не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. У всіх інших випадках куплений товар поверненню або обміну не підлягає.