Пн-Нд 9:00-19:00 0 800 30 7778 097 0 555 888
Останнє оновлення: 01.10.2023
Цей Договір публічної оферти (надалі – Договір) регулює відносини сторін щодо пропонування, замовлення, придбання та доставки товарів на онлайн-платформі SOLO.ua, доступ до якої здійснюється через веб-сайт з використанням доменної адреси SOLO.ua, включаючи всі веб-сторінки та субдомени (надалі разом – Сайт).
Цей Договір є публічним договором відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України. Перед використанням Сайту уважно прочитайте цей Договір. Якщо Ви не згодні з його умовами, не використовуйте Сайт. Будь-яке використання цього Сайту, зокрема заповнення різних форм, заявок, а також замовлення товарів означає Ваше погодження (акцепт) з умовами цього Договору.
Ми рекомендуємо Вам зберегти та роздрукувати копію цього Договору для ведення власних записів.
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
Продавець – ФОП Корсунський Дмитро Гарійович
Рахунок: UA633052990000026005050228119
ОКПО: 2595716595
Банк: ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО: 305299
Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи Корсунський Дмитро Гарійович
Місцезнаходження фізичної особи - підприємця: 49027, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Фучика, 28/4
Дата реєстрації: 11.12.2002
Дата запису: 11.12.2002
Номер запису: 22240170000012870, який пропонує Товари для продажу.
Покупець – особа, яка володіє необхідним обсягом дієздатності для укладання цього Договору та переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє та/або отримує Товари з використанням функціоналу Сайту або іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення.
Замовлення – результат досягнення домовленості між Покупцем та Продавцем щодо моделі, асортименту, кількості, ціни Товару, способу оплати Замовлення Покупцем, способу та вартості доставки Товару.
Товар – предмети або послуги, що пропонуються Продавцем для продажу на Сайті.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Предметом цього Договору є надання Покупцям можливості переглянути, придбати та отримати Товар у асортименті і кількості, що вказані у відповідному Замовленні. Положення цього Договору регулюють відносини сторін щодо купівлі-продажу Товарів.
Умови цього Договору поширюються на всі види Товарів. Умови та особливості придбання конкретного Товару або виконання Замовлення можуть визначатися на сторінці відповідного Товару та/або на сторінці оформлення Замовлення на Сайті.
СТРОК ДОГОВОРУ
Цей Договір вступає в силу з моменту погодження (акцепту) Покупця з умовами Договору та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, окрім випадків дострокового розірвання Договору.
Цей Договір може бути розірваний до закінчення строку за взаємною згодою сторін та в інших випадках, передбачених цим Договором і чинним законодавством України.
Продавець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання Покупцем умов цього Договору та в інших випадках, передбачених цим Договором або чинним законодавством України.
Цей Договір вважається погодженим (акцептованим) Покупцем у момент заповнення Покупцем форми Замовлення і надання згоди на зобов’язання цим Договором, за умови, що це Замовлення згодом було підтверджене Продавцем або його представником чи іншою особою, що уповноважена укладати угоди від імені Продавця. Підтвердження може надаватися у електронній формі або іншим способом, передбаченим п. 5.2. цього Договору.
УМОВИ ПРИДБАННЯ ТОВАРІВ
Інформація про Продавця вказується на Сайті та у супровідних документах, що підтверджують факт придбання та/або передачі Товару Покупцеві.
Вся інформація та матеріали на Сайті надаються за принципом «ЯК Є». Продавець докладає максимальних зусиль для надання найбільш точної інформації, однак не виключені ситуації, за яких інформація може містити неточності або виглядати неповною з технічних причин. Продавець не несе відповідальності у разі неповноти чи неточності відображення інформації на Сайті. Для повноти відображення інформації Продавець має право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію у будь-який час.
З огляду на специфіку візуального відображення різних Товарів на екрані монітора, мобільного пристрою або іншого девайсу, деякі кольори можуть відрізнятися від кольорів реальних зразків Товару. Продавець не несе жодної відповідальності, якщо кольори реальних зразків Товару відрізняються від кольорів, вказаних на Сайті.
Продавець має право відмовитись від продажу Товарів Покупцеві, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення Замовлення або підтвердження Замовлення є неповними та (або) Продавець має обґрунтовані підстави вважати, що вони є недійсними.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.
Покупець самостійно або за допомогою звернення до представника Продавця оформлює Замовлення, обираючи один із доступних способів:
використання спеціальної форми на Сайті;
надсилання електронного повідомлення на адресу електронної пошти, що вказана на Сайті;
здійснення телефонного дзвінка за номером, що визначений на Сайті;
надсилання повідомлення з використанням функціональних можливостей додатків для обміну миттєвими повідомленнями (месенджерів), що зазначені на Сайті.
Оформлюючи Замовлення, Покупець підтверджує, що:
він погоджується з усіма умовами придбання відповідного Товару, що викладені у цьому Договорі та можуть бути викладені на сторінці Товару та/або сторінці оформлення Замовлення на Сайті;
він ознайомився з інформацією про Товар, наявністю (відсутністю) знижок, акцій, особливими умовами оплати та/або доставки тощо в обсязі, що є достатнім для прийняття рішення про придбання Товару.
Продавець аналізує склад оформленого Замовлення та залежно від кількості Товарів, їхніх габаритів, груп сумісності, місця зберігання, доступних способів оплати чи доставки, загальної вартості Замовлення тощо та з метою забезпечення оптимальних умов доставки здійснює формування Замовлення.
Кількість та вартість сформованих Замовлень, а також вартість доставки кожного з них, відображається Покупцю на Сайті або повідомляється іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення.
Замовлення вважається прийнятим до виконання з моменту отримання Покупцем повідомлення з підтвердженням факту прийняття Замовлення.
Продавець зберігає право відхилити Замовлення у разі фактичної відсутності Товару на складі та інформує Покупця про відповідне рішення електронним листом на адресу електронної пошти або іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення. У такому разі права і обов’язки сторін, пов’язані з оплатою, продажем, доставкою і передачею замовленого Товару припиняються, а вартість Товару, що вже був оплачений Покупцем, повертається Покупцю способом, яким була проведена відповідна оплата.
ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Ціна Товару на Сайті вказується у гривні та не включає вартості доставки.
Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни Товарів, що пропонуються для продажу.
У разі розміщення на Сайті неправильної ціни Продавець повідомляє про цей факт Покупця для підтвердження Замовлення за зміненою ціною або анулювання Замовлення. У разі відсутності можливості зв’язатися з Покупцем Замовлення вважається автоматично анульованим.
Доступні Покупцям способи оплати Товарів залежать від технічних можливостей та комерційних домовленостей Продавця з фінансовими партнерами. Доступні способи та особливості здійснення оплати обраних Покупцем Товарів вказуються на сторінці оформлення Замовлення на Сайті або повідомляються іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення.
У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, що надані йому законодавством або цим Договором (наприклад, великий відсоток скасувань, відмов і повернень тощо), Продавець має право обмежити Покупця у способах оплати Товару і вимагати виключно передоплати в момент оформлення Замовлення. Факт зловживання встановлюється на розсуд Продавця.
ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
Доставка Замовлень здійснюється по всій території України за винятком АР Крим і тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях.
Здійснюючи оформлення Замовлення, Покупець може самостійно обрати спосіб та умови доставки із варіантів, що пропонуються на Сайті або повідомляються іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення.
Доступні Покупцям способи доставки Замовлення та їхні особливості можуть визначатися технічними можливостями та комерційними домовленостями Продавця з логістичними партнерами або пунктами самовивезення.
Вартість, строк та інші особливості доставки Замовлення визначаються відповідно до умов доставки, що були повідомлені Покупцю на Сайті або іншим чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення. Продавець не несе відповідальності за можливу затримку у доставці Замовлення, якщо така затримка виникла не з вини Продавця. Якщо Покупець вказав неправдиві чи неточні (помилкові) дані при оформленні Замовлення, що викликали додаткові витрати на доставку Замовлення, всі пов'язані з цим збитки та додаткові витрати покладаються на Покупця.
Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окрему послугу, що надається йому додатково. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає Товар і йому повертається раніше оплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцеві або логістичному партнерові. Для можливості отримати Замовлення від Покупця може вимагатися проставлення підпису, пред’явлення документа, що посвідчує особу, або інших підтверджуючих документів, підписання актів прийому-передачі тощо. Товар вважається наданим у розпорядження Покупця, якщо у строк, встановлений домовленістю сторін, він готовий до передання Покупцеві у належному місці і Покупець поінформований про це.
Право власності на Товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця у момент передачі Товару логістичному партнеру (перевізникові). Приймаючи Замовлення, Покупець зобов'язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність якості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити дотримання строків доставки Товару та цілісності пакування. Підпис Покупця в накладній (квитанції, реєстрі доставки тощо), наданій Продавцем, службою доставки або кур’єром, засвідчує факт переходу права власності на Товар, підтверджує відсутність зауважень Продавця до Товару та підтверджує, що Продавець повністю і належним чином виконав свої зобов’язання за цим Договором.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
У випадку, якщо доставлений Товар неналежної якості, асортименту або кількості Покупець має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків Товару у розумний строк;
відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.
Повернення Товару здійснюється відповідно до умов повернення, що розміщені у цьому розділі Договору, з урахуванням інших положень цього Договору.
Покупець має право на повернення Продавцеві Товару, що підлягає поверненню згідно з цивільним законодавством та законодавством України про захист прав споживачів, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, протягом 14 (чотирнадцяти) днів без урахування дня, коли було придбано Товар. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених цим пунктом, затверджується Кабінетом Міністрів України.
У разі повернення Товару Покупець зобов’язаний заповнити заяву на повернення (бланк повернення), у якій обов’язково повинен зазначити найменування та кількість Товару, що повертається, а також об’єктивні причини повернення Товару. Покупець зобов’язаний упакувати Товар та вкласти у нього заяву на повернення (бланк повернення).
Покупець здійснює доставку Товару належної якості за адресою Продавця. Продавець не відшкодовує вартість такої доставки.
При поверненні Товару, що доставляється в індивідуальному пакуванні (пакуванні виробника), необхідно упакувати такий Товар додатково, зберігши вигляд Товару в індивідуальному пакуванні. Продавець має право відмовити у прийомі Товару, що повертається, якщо він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на ньому (на індивідуальному пакуванні) залишилися сліди та/або пошкодження (в т.ч. такі, що виникають при його транспортуванні (подряпини, зім’ятості, нанесення маркувань, додаткова фіксація вантажу та/або супровідних документів та ін.) – як товар, товарний вигляд якого не збережений Покупцем. Повернення Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, що видається Покупцеві Продавцем або його уповноваженими представниками, разом з проданим Товаром.
Продавець має право не приймати Товар, якщо він відправлений на умовах післяплати за доставку.
Продавець не несе жодної відповідальності за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або обставин непереборної сили. Покупець не несе відповідальності за недоліки Товару, що виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, транспортування Товару, положень цього Договору, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили (форс-мажорних обставин).
Повернення Покупцеві вартості Товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
Повернення вартості Товару належної якості здійснюється шляхом поштового або банківського переказу в залежності від способу, яким було оплачено Товари.
Якщо протягом гарантійного строку буде виявлено істотні недоліки Товару, Покупець має право пред’явити Продавцеві одну з наступних вимог:
Розірвати цей Договір та повернути сплаченої за Товар грошової суми;
Вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний з числа наявних у Продавця, Товар; якщо вартість аналогічного Товару буде вищою, то Покупець зобов’язується доплатити різницю.
Продавець розглядає вимоги, які може пред’являти Покупець відповідно до законодавства України про захист прав споживачів, якщо Покупець надає всі документи, передбачених законом, включно з бланком заяви.
АКЦІЇ. МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
Продавець може пропонувати придбання Товарів на акційних умовах. Придбання Товару на акційних умовах регулюється положеннями цього Договору з урахуванням наступного:
акційні умови поширюються на обмежений асортимент Товару;
акційні умови діють протягом обмеженого проміжку часу;
акційні умови можуть відрізнятися для різних видів, категорій Товару.
Продавець може пропонувати Покупцям особливі умови оплати, доставки, повернення Замовлень та інші спеціальні заходи (наприклад, конкурси, розіграші, бонуси, промокоди) (надалі разом – Маркетингові заходи). Маркетингові заходи можуть розповсюджуватися лише на окремі Товари чи їх категорії протягом обмеженого проміжку часу. Акції Продавця не є Маркетинговими заходами.
Продавець може проводити Маркетингові заходи для підтримки поінформованості Покупців про Товари, що ним пропонуються для продажу, а також для залучення нових Покупців.
Про правила проведення, особливості та умови участі в акціях і Маркетингових заходах Покупець буде поінформований на Сайті, та може бути додатково поінформований на сторінках в соціальних мережах або іншими чином залежно від обраного способу оформлення Замовлення.
Подарункові картки (сертифікати) не підлягають поверненню, обміну та зворотній конвертації у грошовий еквівалент, якщо інше не вказано в умовах конкретної акції або Маркетингового заходу.
АККАУНТ ПОКУПЦЯ
Покупець має право створити аккаунт на Сайті. Для реєстрації аккаунту Покупцю необхідно заповнити реєстраційну форму на Сайті.
Реєструючи аккаунт, Покупець гарантує, що він не будете вчиняти дій, які порушують положення чинного законодавства, цього Договору, політик Продавця, прав та законних інтересів Продавця чи третіх осіб.
Якщо Покупець з будь-якої причини бажає видалити свій аккаунт, йому необхідно звернутися з відповідним запитом до служби підтримки за адресою електронної пошти: info@solo.ua.
ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Використання Сайту, оформлення Замовлення та/або реєстрація аккаунту Покупця на Сайті може вимагати обробки персональних даних Покупця.
Оформлюючи Замовлення та/або реєструючи аккаунт на Сайті, Покупець:
погоджується з умовами взаємодії з Продавцем, що викладені у цьому Договорі та на Сайті;
гарантує, що він має обсяг дієздатності, необхідний для укладання цього Договору та надання згоди на обробку його персональних даних;
гарантує, що надані ним персональні дані є правдивими, точними та не є персональними даними третіх осіб;
надає згоду на передачу Продавцю своїх персональних даних, їх подальшу обробку, зберігання, передачу і використання, в тому числі третіми особами, які залучаються Продавцем;
зобов'язується не повідомляти третім особам пароль, що вказаний Покупцем при реєстрації. Покупець несе відповідальність за збереження секретності паролю. У разі виникнення у Покупця підозри щодо безпеки його паролю або можливості його несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши відповідний лист за адресою електронної поштиinfo@solo.ua;
зобов’язується підтримувати персональні дані у актуальному стані.
Відносини щодо обробки персональних даних Покупця регулюються Політикою конфіденційності Продавця, що розміщена за посиланням https://solo.ua/terms-of-privacy/.
Передання персональних даних Покупців Продавцем третім особам і контрагентам Продавця не вважатиметься порушенням Політики конфіденційності та цього Договору, за умови, що таке передання персональних даних необхідне для виконання зобов’язань з купівлі-продажу, у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, доставки, транспортування, здійснення банківських чи інших фінансових операцій або є обов’язковим відповідно до чинного законодавства України.
ПІДТРИМКА КЛІЄНТІВ
Продавець та Покупець підтримують зв'язок за допомогою телефонного зв’язку, СМС-повідомлень, електронної пошти та додатків для обміну миттєвими повідомленнями (месенджерів).
Покупець здійснює зв'язок з Продавцем за контактами, що розміщені на Сайті.
Реєструючись на Сайті, Покупець може надати згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, надходженнями, акціями та/або Маркетинговими заходами. Якщо Покупець бажає відмовитися від отримання такої інформації, він може звернутися до служби підтримки шляхом направлення повідомлення на адресу електронної пошти info@solo.ua.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Дизайн, графіка, контент та інші матеріали Сайту є об'єктами права інтелектуальної власності Продавця. Всі виключні майнові права інтелектуальної власності на Сайт належать Продавцю. Використання Сайту Покупцями можливо виключно відповідно до положень цього Договору, законодавства України у сфері інтелектуальної власності, міжнародних договорів.
Покупець зобов’язується не відтворювати, не копіювати та не поширювати іншим чином будь-які елементи Сайту, крім випадків, коли такий дозвіл надано Продавцем.
Будь-які треті особи не мають права використовувати матеріали, розміщені на Сайті, шляхом їх копіювання, внесення змін, публікації, публічного відтворення, передання третім особам, ліцензування чи субліцензування тощо без дозволу Продавця та(або) правовласника.
Торговельні марки, комерційні найменування та інші об’єкти права інтелектуальної власності на Товари, що можуть розміщуватися на Сайті, є інтелектуальною власністю їх законних правовласників.
СТОРОННІ РЕСУРСИ
Сайт може містити посилання на сторонні ресурси, що не пов’язані з Продавцем. Якщо Покупець переходить за таким посиланням, його буде спрямовано на сайт третьої сторони.
Продавець не контролює зміст сторонніх ресурсів та не надає жодних гарантій щодо змісту сторонніх ресурсів, включаючи їх точність, повноту чи надійність. Продавець не несе жодної відповідальності за думки, ідеї, продукти, інформацію, інший контент чи послуги, що пропонуються на сторонніх ресурсах.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України.
Сайт та/або окремі функціональні можливості Сайту можуть тимчасово частково або повністю бути недоступними внаслідок технічних помилок, збою програмного забезпечення, переривання електроживлення, проведення профілактичних робіт або з будь-яких інших причин. Продавець не несе жодної відповідальності за тимчасову часткову або повну недоступність Сайту та/або окремих функціональних можливостей Сайту з будь-яких причин. Продавець має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи без попереднього повідомлення Покупця.
Покупець несе відповідальність за правдивість і достовірність інформації, що повідомляється ним Продавцю, міститься у його відгуках/коментарях, і може бути притягнутий до відповідальності за надання та/або поширення недостовірної інформації, інформації образливого змісту та такої, що порушує або може порушувати права та охоронювані законом інтереси Продавця, інших Покупців чи третіх осіб.
Продавець не несе жодної відповідальності за висловлювання, коментарі, огляди чи думки Покупців. Думка Продавця може не збігатися з думкою і позицією Покупців. Водночас Продавець вживає всіх можливих заходів для неможливості публікації та видалення контенту, що порушує чинне законодавство, норми моралі, права та свободи Продавця, інших Покупців чи третіх осіб.
Продавець не несе відповідальності за можливі протиправні дії Покупця стосовно Постачальників послуг, або Постачальників послуг щодо Покупця.
Продавець вживає всіх розумних заходів для перевірки дієздатності Покупця, однак не може гарантувати, що всі Покупці мають обсяг дієздатності, необхідний для укладання цього Договору, та не несе жодної відповідальності у разі укладання Договору особою, яка не володіє достатнім обсягом дієздатності.
У разі отримання Покупцем недостовірної інформації або наявності інформації образливого характеру, будь-якої іншої інформації неприйнятного характеру, Покупець може звернутися з відповідною скаргою до Продавця за адресою електронної пошти: info@solo.ua.
Продавець зберігає право без попереднього повідомлення Покупця тимчасово заблокувати або видалити аккаунт Покупця, застосувати до нього належні юридичні заходи та передати персональні дані Покупця компетентним органам влади, якщо дії такого Покупця, на розсуд Продавця, мають ознаки порушення чинного законодавства або умов цього Договору.
У будь-якому разі сума збитків (як матеріальних, так і немайнових), що можуть відшкодовуватися Покупцеві за цим Договором обмежена вартістю купленого Товару, що спричинив збитки.
У разі порушення умов цього Договору, Покупець зобов’язаний відшкодувати Продавцю збитки, що виникли в результаті такого порушення.
Сторони звільняються від виконання умов цього Договору у разі наявності обставин непереборної сили (форс-мажору). Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, які виключають або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити та не могли їм запобігти.
Продавець не несе відповідальності за змінений виробником зовнішній вигляд, комплектацію, пакування, кількість чи якість, призначення Товару.
Зазначені на Сайті умови є попередніми умовами придбання Товару. Умови придбання Товару можуть змінюватися Продавцем.
ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
У разі виникнення спору між Продавцем та Покупцем сторони погоджуються вжити всіх розумних заходів для його вирішення шляхом направлення відповідного повідомлення на адресу електронної пошти Продавця:info@solo.ua.
У разі неможливості вирішення спорів напряму між Продавцем та Покупцем, всі спори повинні розглядатися судами України за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
ГАРАНТІЯ
Продавець не встановлює власну гарантію на Товари та розміщує Товари на сайті в рамках гарантії, встановленої виробником. Продавець не має власних авторизованих сервісних центрів і не здійснює ремонт Товару за гарантією виробника.
Гарантію на Товар встановлює виробник. Підставою для проведення ремонту протягом гарантійного строку є гарантійний талон виробника, розрахунковий документ або інший документ, що підтверджує факт придбання Товару, та інші документи, встановлені правилами авторизованих сервісних центрів і чинним законодавством України.
ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цього Договору. Відповідні зміни вступають у силу з моменту їх публікації на Сайті.
Цей Договір укладений та тлумачиться відповідно до законодавства України.
Продавець має право переуступати або будь-яким іншим способом передавати свої права та обов'язки за цим Договором третім особам.
Нездійснення Покупцем або Продавцем будь-яких прав, передбачених цим Договором, не є відмовою від таких прав.
Визнання судом будь-якого положення цього Договору недійсним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, не свідчить про недійсність інших положень Договору.
Цей Договір укладено українською мовою, він не вимагає двостороннього підписання та дійсний для сторін в електронному вигляді.