НОВА ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ ECHOSLINE

НОВА ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ ECHOSLINE

НОВА ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ ECHOSLINE

«Розумна» краса зі зниженим впливом на навколишнє середовище. 

НОВА ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ ECHOSLINE

Народжений як традиційний бренд, Echosline розпочинає новий Веганський шлях, створюючи продукти на основі натуральних інгредієнтів, які поважають навколишнє середовище та споживачів.

Echosline прагне перетворитися на 100% веганський бренд і робити всі свої продукти повністю натуральними. Формули включатимуть високоякісні та екологічно сертифіковані інгредієнти.

Веганська косметика — це шлях з акцентом на здоровий спосіб життя та екологічність.

У пріоритеті також увага до упаковки.
Не лише використання екологічних матеріалів (без пластику), але центральним буде вивчення упаковки та форматів, які дозволять усунути відходи та зменшити вплив на навколишнє середовище до мінімуму.

Обирати веган косметику, чи ні - це індивідуальний вибір, однак цей маленький крок призведе до поступових змін у нашому організмі та навколишньому середовищі.

ДЕТАЛЬНІШЕ ТУТ >>>

02.03.2023

Інші: