Повернення та обмін товару

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України « Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться:
- парфюмерно-косметичні вироби;
- предмети санітарної гігієни;
- гребінці, гребені та щітки масажні;
- товари в аерозольній упаковці;
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. П.).

При отриманні замовлення уважно огляньте товар. Претензія до товару може бути розглянута в випадках виявлення:
- невідповідності параметрам замовлення;
- виробничого браку (не працює розпилювач, пошкоджена ємність і т.д.)

Не порушуючи упаковку, зв'яжіться з нами для отримання подальших інструкцій.
Претензії приймаються тільки в & nbsp; момент отримання товару.
У разі задоволення претензії, ми обміняємо товар на товар аналогічної якості.

За умови, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу:
- обміняємо товар на будь-який інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- повернемо гроші в розмірі вартості повернутого товару.

Товар може бути повернений за умови, якщо не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
У всіх інших випадках куплений товар поверненню або обміну не підлягає.